Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego Wolfwrapshop

określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

 

Regulamin obowiązuje od 01.06.2025


SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 12 Postanowienia dotyczące Kupujących niebędących Konsumentami
§ 13 Zmiana regulaminu
§ 14 Postanowienia końcowe
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy


§ 1 DEFINICJE


Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej zamówienia towaru w Sklepie niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową; jeśli nie wskazano inaczej, to postanowienia regulaminu dotyczące Konsumenta stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością̨ gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy wolfwrapshop.pl prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.wolfwrapshop.pl
Sprzedawca – Wolfwrapshop wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD


§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ


Adres pocztowy (do korespondencji): Jodłówka 309, 32-765 Jodłówka
Adres e-mail: wolfwrapcar@gmail.com
Telefon: 532627361
Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Jodłówka 309, 32-765 Jodłówka
Adres do wysłania reklamowanego towaru: Jodłówka 309, 32-765 Jodłówka


§ 3 WYMOGI TECHNICZNE


1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
urządzenie z dostępem do Internetu
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
1. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.


§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE


Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar, w tym zawierają podatek VAT.
Sprzedawca nie dostosowuje ceny do Kupujących w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji (profilowanie).
Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
W przypadku obniżki ceny (promocji) towaru, Sprzedawca poinformuje Kupującego za pośrednictwem Sklepu o najniższej cenie tego towaru w ciągu ostatnich trzydziestu dni przed wprowadzeniem obniżki.
Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
Sprzedawca przekaże Konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
Kupujący może zarejestrować się w Sklepie tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu dodawanie opinii na temat towarów dostępnych w Sklepie. Możliwość dodawania opinii mają wyłącznie zalogowani Kupujący.
Sprzedawca weryfikuje czy opinia na temat danego towaru została wystawiona przez osobę, która faktycznie go używała lub nabyła.
Sprzedawca publikuje wyłącznie opinie pochodzące od Kupujących, którzy w historii zamówień posiadają dany towar, którego dotyczy opinia.
Sprzedawca publikuje zarówno pozytywne jak i negatywne opinie.

§ 5 PŁATNOŚCI


1. Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
2. Za pośrednictwem platformy płatniczej: 
PayPal (opłata dodatkowa 3% wartości zamówienia)
BLIK
PayU (przelew natychmiastowy)
Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
2. Za pobraniem, tj. gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego (opłata dodatkowa 3 %).
2. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
1. Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
2. Kupujący dokonując zakupów w Sklepie akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA


Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
1. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
2. Do czasu realizacji zamówienia przez sklep należy doliczyć czas dostawy przesyłki:
Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej - maksymalnie 2 dni robocze.
Wysyłka za pośrednictwem Inpost (paczkomaty) - maksymalnie 3 dni robocze.
W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu i autoryzacji.
1. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
2. Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
Rzeczpospolita Polska

Towary zakupione w Sklepie dostarczane są w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
Za pośrednictwem firmy kurierskiej
Do paczkomatów InPost
Drogą elektroniczną – w przypadku treści cyfrowych

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
3. w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.
4. w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
5. zawarcia umowy - w przypadku umowy o dostarczenie treści cyfrowych.
3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę (Wolwrapshop, Jodłówka 309, 32-765 Jodłówka; numer telefonu : +48531627361; adres email : wolfwrapcar@gmail.com), o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą  lub informacja przekazana pocztą elektroniczną na adres mailowy. ). Odstąpienie od umowy może zostać złożone również w formie oświadczenia drogą telefoniczną. 
1. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
2. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY


3. W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
4. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
5. Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Jodłówka 309, 32-765 Jodłówka niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
9. Konsument, który odstąpił od umowy ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów Konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
10. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Konsument zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
11. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.


§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
⦁ w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
⦁ w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
⦁ w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
⦁ w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
⦁ w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
⦁ w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
⦁ o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
⦁ w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
⦁ o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta;
⦁ o oświadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta;
⦁ o oświadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.


§ 9 REKLAMACJE


⦁ Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową oraz zobowiązuje się do dostarczenia Kupującym towaru bez wad fizycznych i prawnych.
⦁ W razie braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta.
⦁ Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy (Sprzedawca jednoznacznie wskazuje jednak, że nie określa terminu przydatności towaru od użycia jako dłuższego niż dwa lata). Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
⦁ W przypadku, gdy towar ma wadę, Kupujący jest uprawniony do złożenia reklamacji. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające Sprzedawcy identyfikację Kupującego i przedmiotu transakcji (takie jak np. imię i nazwisko, datę zakupu). W przypadku braku podania odpowiednich danych Sprzedawca może zwrócić się do Kupującego o ich uzupełnienie.
⦁ Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: wolfwrapcar@gmail.com lub pisemnie na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.
⦁ Sprzedawca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Po rozpatrzeniu reklamacji Sprzedawca informuje Kupującego o tym, czy uznaje jego żądanie za zasadne.
⦁ Jeżeli rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę lub wykonanie przez Kupującego uprawnień przysługujących mu w związku z niezgodnością towaru z umową, wymaga dostarczenia towaru do Sprzedawcy, Konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta towar na swój koszt.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ


⦁ Na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma ODR, utworzona na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców umożliwiający im pozasądowe rozstrzyganie sporów objętych ww. rozporządzeniem.
⦁ W przypadku sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą dotyczącego złożonej reklamacji, Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń; w szczególności ma prawo do złożenia wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym lub skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta.
⦁ Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej ⦁ www.uokik.gov.pl


§ 10 DANE OSOBOWE


⦁ Administratorem danych osobowych jest WolfWrapShop z siedzibą w Jodłówce pod adresem Jodłówka 309, 32-765 Jodłówka adres e-mail: wolwrapcar@gmail.com
⦁ Przetwarzanie danych osobowych odbywa się̨ zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”), a także zgodnie z Regulaminem i polityką prywatności.
⦁ Administrator zapewnia ochronę danych osobowych, które przetwarza. W szczególności Administrator stosuje odpowiednie zabezpieczenia techniczne i środki organizacyjne zapewniające ochronę̨ przetwarzanych danych osobowych, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. W szczególności zabezpiecza on dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę̨ nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
⦁ Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.


§ 11 ZASTRZEŻENIA


Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.


§ 12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KUPUJĄCYCH NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
Wszelka odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Kupującego niebędącego Konsumentem jest wyłączona.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.


§ 13 ZMIANA REGULAMINU


⦁ Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu z powodów takich jak: 
⦁ zmiana przepisów prawa;
⦁ wydanie decyzji administracyjnej lub wyroku, w wyniku którego Sprzedawca powinien zmienić Regulamin;
⦁ zmiana zakresu świadczonych usług.
⦁ Sprzedawca jest uprawniony do zmiany Regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcy, który każdorazowo nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia poinformowania o zmianach w Regulaminie.
⦁ Sprzedawca poinformuje o zmianach w Regulaminie przez przesłanie nowej wersji Regulaminu z informacją o zmieniających się postanowieniach lub przez udostępnienie nowej wersji Regulaminu w Sklepie. Poinformowanie o zmianie Regulaminu może też nastąpić przez zamieszczenie komunikatu widocznego po wejściu na stronę internetową Sklepu lub po zalogowaniu się na konto. Zmiany Regulaminu wiążą użytkownika, jeśli nie wypowiedział on umowy o świadczenie usług w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o zmianie Regulaminu.
⦁ Wypowiedzenie umów powinno nastąpić pod rygorem nieważności w formie pisemnej lub w formie dokumentowej w postaci wiadomości e-mail.


§ 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE


⦁ Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu oraz w siedzibie Sprzedawcy.
⦁ W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeks cywilny, a w przypadku Konsumentów także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta.
⦁ Załącznikami do Regulaminu są: (1) wzór odstąpienia od umowy, (2) wzór reklamacji. Załączniki są integralną częścią Regulaminu.
⦁ Regulamin wchodzi w życie z dniem 07.02.2023r.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
WolfWrapShop Jodłówka 309, 32-765 Jodłówka
adres e-mail: wolfwrapcar@gmail.com
Adresat (w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail)
..................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................................

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) ..........................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): ..............................................................................................................................

- Adres Konsumenta (-ów): ..........................................................................................................................................

..................................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.

 

 

 

 


Wzór formularza reklamacji

__________________
(miejscowość i data)
Dane
Imię i Nazwisko: _____________________
Adres: _________________
Adres e-mailowy: ____________________
Tel. kontaktowy: _____________________
Numer zamówienia/data zawarcia Umowy: _____________________

 

WolfWrapShop Jodłówka 309. 32-765 Jodłówka

wolfwrapcar@gmail.com

REKLAMACJA

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu _____________________ towar, tj. ____________________________________________________________ jest wadliwy.

Wada polega na ______________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Wada została stwierdzona w dniu _____________________.

Z uwagi na powyższe żądam:

____________________________________


__________________
(podpis kupującego)